[Prism54-users] airsnort support

Piardon Olivier olivier@piardon.net
Sat, 3 Apr 2004 13:31:33 +0200 (CEST)

hello all !!!
please someone can tell me the airsnort's version that support prism54
module???

I use debian/unstable and the version is 0.2.3c-1 ... it 's never detect
my
wifi device (which run perfecly in all mode , and with kismet ), don' t
propose the choice of this modules too ...:(
thank you and good week end !

boujours tout le monde !!!
j aimerais juste savoir a partir que version airsnort supporte le module
prism54 ??
 Ma distrib est debian/unstable,  la version est la 0.2.3c-1 , il ne
detecte jamais ma carte qui pourtant fonctionne tres bien ( tout les
modes et kismet aussi ) et ne propose pas non plus le module ...
mercie et bon week end ...